Powinienem być nerwowy o mojej nowej kariery?

W każdy piątek i poniedziałek opublikujemy problemy, które znajdą się w przyszłej kolumnie Jeremy Szanowny doradztwo w ​​suplemencie Stróża pieniądze tak, że czytelnicy mogą oferować swoje porady i sugestie. Następnie wydrukować najlepsze komentarze obok spostrzeżeń własnych Jeremy’ego. Oto ostatni dylemat – jakie są Twoje myśli?

Ukończyłem w lipcu 2012 roku z pierwszą z matematyki uniwersytetu dość średnia. Po ukończeniu studiów I walczył z procesu rekrutacji i był na zasiłku na poszukiwanie pracy przez cztery miesiące do listopada, kiedy znalazłam pracę tymczasową świąteczną. Pracując I nadal zastosowanie do innych ról i udało się worek pracę w branży ubezpieczeniowej, co jest tam, gdzie chcę być.

Większość absolwentów byłaby wniebowzięta, ale jestem teraz czeka na moje odniesienie sprawdzić do końca i jestem bardzo nerwowy początek w pełnym wymiarze czasu karierę. Obawiam się, że może mam po prostu „sfałszował je” w moich wywiadów, a teraz boję otrzymam zwolniony przed I już nawet zaczęło.

Skomentuj

